Temakveld: Barn, internett og sosiale medier

sosiale_medier

Torgeir Waterhouse jobber daglig som Direktør for internett og nye medier i IKT Norge og har en sentral rolle i den norske debatten om IT-politiske spørsmål. Torgeir har tidligere jobbet i Forbrukerrådet, og har deltatt i arbeidet med barn og ny teknologi mot myndigheter og private aktører i flere år. Torgeir vil på temadagen snakke om bla.- hvordan og til hva barn og unge bruker nettet- hvilke problemstillinger vi voksne må være kjent med og forstå- et blikk på relevante regler og lovverk- refleksjoner rundt hvem som har hvilket ansvar, barna selv, foreldre, skole, helsetjeneste etc.

Etter foredraget åpnes det for spørsmål, svar og diskusjon rundt temaet.NB! Arrangementet er også åpent for elever på 3-7 trinn, i tillegg til alle foresatte på Nordtvet skole.

Sted: Grorud Samfunnshus
DATO KOMMER!