På grunn av overgang til digital saksbehandling i Oslo kommune, vil rutine for mottak av e-post og post bli endret. Det blir nå et sentralt mottak av all post og e-post til skolene.
Alt som ikke er en kort beskjed skal sendes til følgende adresser:
E-post: postmottak@ude.oslo.kommune.no (NB! Merk e-posten med Nordtvet skole!)
Post: Oslo kommune, Utdanningsetaten, Nordtvet skole, Postboks 6127, Etterstad, 0602 OSLO
Henvendelser som skal sendes til de nye adressene:
- Alle saker som dreier seg om mer enn korte beskjeder.
- Permisjonssøknader for mer enn 1 dag (søknader om 1 dag kan sendes til kontaktlærer)
- Klagesaker
- Søknad om skolebytte, ny skoleplass etc.
- Melding om flytting
- Henvendelser om spesialundervisning eller særskilt norsk
Merk at skolens kontor ikke kan ta i mot brev eller søknader over disk lenger! Dette må sendes inn til de nevnte adresser.