17. mai på Nordtvet skole

17mai

I år skal Nordtvet skole gå i barnetoget i byen. Vi skal gå som nr 64 i barnetoget, med oppstilling på Prinsessens plass og avslutning i Rosenkrantz gate (ved Rådhuset).

Det er påmelding for de som vil delta i barnetoget. Skriv med påmeldingsslipp er sendt i ranselpost (se også denne side).

Program for dagen:

0915 - Velkommen, flaggheis, vi synger "Ja vi elsker", tale v/rektor, sang v/elever på 3. trinn, tale v/ to elever fra elevrådet, vi synger "Norge i rødt, hvitt og blått"

0935 - Oppstilling av tog med elever og lærere.

1000 - Avreise med T-banen til byen.

1110 - Avmarsj fra Prinsessens plass som nr 64, fra oppstillingsplass 18a

1230 - 1300 - Avreise med buss fra Akershus festning tilbake til Nordtvet skole.

1230 - 17. mai fest på Nordtvet skole v/FAU. Kafé, spill og spillboder. Salg av bonger som brukes som betalingsmiddel i bodene. I år kan bonger også betales med Vipps.

1600 - Arrangementet avsluttes